سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۹

اخبار

مراسم سوگواری مولای متقیان امام علی(ع) و بزرگداشت سوم خرداد

در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در نمازخانه ی بیمارستان امام خمینی(ره) نفت مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، مراسم سوگواری و عزاداری، به مناسبت سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) با حضور امام جماعت بیمارستان وکارکنان در نمازخانه برگزار شد.

حاج آقا حسنی امام جماعت، در ابتدای مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت واقعه ی ضربت خوردن و شهادت مولی الوحدین حضرت علی (ع) افزود: شب نوزدهم ماه رمضان، اوّل شب‌های قدر است، شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه. در آن شب تقدیر امور در سال مشخص می‌شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان(ع) مشرف می‌شوند و آن‌چه را برای هرکس مقدّر شده است بر امام زمان(ع) عرضه می‌کنند.

وی گفت: وجود قرآن و پیامبران عظیم الهی و امامان معصوم در مسیر زندگی انسانها باعث گردید تا ما را به اوج کمال و معرفت برسانند و راه را گم نکنیم .ما همواره باید شناخت و معرفت عمیقی از امام علی (ع) داشته باشیم و از رهنمودها و سخنان ائمه اطهار (ع) بهره کافی ببریم.

در ادامه حاج آقا حسنی ضمن بزرگداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر روز ایثار و مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: سوم خرداد یکی از روزهای تاریخی و ماندنی در هشت سال دفاع مقدس و نمایش کامل رشادت و دلاوری رزمندگان و وحدت ملی است. آزادسازی خرمشهر با‌ تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می ‌رود و امام خمینی(ره) در این رابطه تصریح داشتند:«خرمشهر را خدا آزاد کرد.» به هر حال سپاه، ارتش و بسیج از این میدان، پیروزمندانه خارج شدند.

 

ضربت خوردن علی ع

ضربت خوردن علی ع

۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۴
تعداد بازدید : ۵۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید