سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۹
 

اخبار

گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) در بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان

بمناسبت میلاد خجسته ی حضرت زهرا (س) و فرزند برومندش امام خمینی(ره) و گرامیداشت روز مادر و روز زن مراسمی در نمازخانه بیمارستان صنعت نفت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، همزمان با زادروز سرور بانوان جهان، مادر شیعیان، حضرت فاطمه کبری (س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر مراسمی با حضور رئیس بهداشت و درمان و کارکنان پس از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه برگزار شد.

حاج آقا حسنی امام جماعت بیمارستان نفت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر وهمچنین میلاد مسعود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  امام راحل (ره)،  اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) اسوه و الگوی بانوان در تمامی اعصار است و بانوان با تاسی از آن حضرت می توانند در زندگی خود موفق باشند.

بانوان امروزه توانسته اند در بخش های مختلف اداری، فرهنگی، ورزشی و غیره ایفای نقش کنند. ایشان با توجه به نقش کلیدی بانوان گفت: بانوان باید به خانواده و زندگی خانوادگی خود توجه کنند تا بتوانند با قدرت بیشتری به کارهای اداری بپردازند و فعالیت سازمانی خود را به نحو احسن انجام دهند. بانوان باید بین کار اداره و خانه تعادل را برقرار کنند تا بتوانند موفق باشند.

 

روز زن-نمازخانه

روز زن-نمازخانه

روز زن-نمازخانه

روز زن-نمازخانه

روز زن-نمازخانه

۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۳,۲۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید