سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۰۷
 

اخبار

سازمان بهداشت و درمان صنعت در تب و تاب ایام پیروزی انقلاب / برگزاری جشن بزرگ دهه مبارک فجر

بمناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب ، با حضور دکتر حبیب اله سمیع مدیر عامل سازمان و جمعی از مدیران و روسا ستادی و کارکنان در سالن ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ در ابتدای مراسم دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این مجموعه با اشاره به اینکه این انقلاب با فداکاری های امام راحل (ره) و خون پاک شهیدان شکل گرفته است و باید قدردان بوده و آنها را به عنوان الگوهای زندگی قرار دهیم، ادامه داد : به گفته مقام معظم رهبری چهل سالگی انقلاب زمان فرسودگی و پیری نیست بلکه زمان شکوفایی انقلاب است و خوشبختانه مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن این مهم را به تصویر کشیده اند.

وی افزود : انقلاب اسلامی بر پایه رکن مهم مردمی بودن استوار است و همگان باید تلاش کنیم تا  انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی کند.

در ادامه به قید قرعه از شرکت کنندگان در فراخوان مصادیق امر به معروف و نهی از منکر که از کل مناطق سازمان شرکت داشتند و از همکاران فعال در کلاس اخلاق  در ستاد با اهدای لوح تقدیر شد.

دهه فجر 3

دهه فجر 2

دهه فجر 1

دهه فجر 8

دهه فجر 7

دهه فجر 17
دهه فجر 15
دهه فجر 13
دهه فجر 10
دهه فجر 9
دهه فجر 4

دهه فجر 39
دهه فجر 38      
دهه فجر 28
دهه فجر 26
دهه فجر 25
دهه فجر 24
دهه فجر 23
دهه فجر 20
دهه فجر 19
دهه فجر 29

دهه فجر 31

دهه فجر 37

دهه فجر 36

دهه فجر 35

دهه فجر 30

دهه فجر 33

دهه فجر 32 .



۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۳۶
تعداد بازدید : ۴۳,۸۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید