سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۱۷
 

اخبار

میزبانی بهداشت و درمان از مشاورین امور بانوان شرکت های اصلی

با حضور روسا و کارشناسان حوزه سلامت کار و خانواده و مسئولان امور بانوان سازمان با مشاورین امور بانوان شرکت های اصلی و شرکت های فرعی مستقر در تهران جلسه بررسی اهمیت سلامت در حوزه خانواده و محیط کار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در این جلسه مباحثی از جمله : ارزیابی شاخص های سلامت زنان در شرکتها ، ارائه گزارش از پوشش معاینات کارکنان رسمی زن در شرکت ها طی 9 ماهه اول 97،  سرطان و اهمیت عوامل پیشگیری ، شناسایی زود رس و غربالگری، بررسی ریسک فاکتورهای سرطان از جمله مصرف دخانیات و الکل ،چاقی ،فعالیت بدنی ناکافی ، تماس با نور خورشید و عفونت ها و آلودگی های محیطی و کار  مطرح شد.

دکتر طاهره جعفری رییس سلامت خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به ارزیابی ریسک خطر بیماری های قلبی _عروقی برای  کارکنان طی سال 96 انجام شد، گفت : اطلاعات بیانگر آن است که حدود 2 درصد از افراد دارای ریسک خطر بالای 30 هستند و حدود 10 درصد دارای ریسک خطر سکته قلبی_عروقی بین 10 تا 30 می باشند.

وی افزود : این اطلاعات هشدار دهنده بوده و برای کنترل این افراد نیاز به همکاری و مشارکت مشاورین بانوان و HSE  و منابع انسانی شرکت ها و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد

رییس سلامت خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت : اهمیت  سواد سلامت در کارکنان و آموزش به ایشان برای بالاتر بردن سطح سواد به منظور خود مراقبتی در پیشگیری از بیماری ها و ابتلای به بیماریها مزمن و اصلاح سبک زندگی موثر است.

دکتر جعفری ادامه داد: سامانه HSE  برای دستیابی شرکت ها به اطلاعات سلامت شاغلین با مشارکت واحد IT  وزارت نفت و HSE  طراحی شده که دسترسی تمامی شرکت ها از سال آینده فراهم میشود.

 


جلسه سلامت و کار  6
جلسه سلامت و کار  5
جلسه سلامت و کار  4
جلسه سلامت و کار  3
جلسه سلامت و کار  2
جلسه سلامت و کار  1
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۱۴
تعداد بازدید : ۲,۵۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید