سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۱

اخبار

برگزاری دوره آموزش تکریم ارباب رجوع جهت کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) نفت

کلاس آموزشی تکریم ارباب رجوع، با سخنرانی رئیس روابط عمومی بیمارستان نفت مسجدسلیمان جهت کلیه پرسنل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، دوره آموزش تکریم ارباب رجوع توسط آمنه فتحعلی پور رئیس روابط عمومی این مرکز، در بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان ارائه گردید.

فتحعلی پور اظهار داشت: تکـریم وگرامـی داشـتن انسانها درتمامی ادیان وفرهنگها جایگاه والایی دارد ودر اسلام نیز برآن تأکید ویژه ای شده است. برای یک کارمنـد یـا مدیر مسلمان تکریم به ارباب رجوع نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه، بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی و دینـی تلقی می شود و باعث خشنودی خداوند خواهد شد.

وی با مهم خواندن نحوه برقراری ارتباط با مراجعین و بیماران، رعایت دستورالعمل های اخلاقی را مطابق حقوق گیرنده خدمت یک اولویت خواند.

رئیس روابط عمومی بیمارستان نفت مسجدسلیمان گفت: 90درصد تکریم ارباب رجوع در شنیدن صحبت ها و گوش دادن به حرف ارباب رجوع خلاصه می شود.

وی در ادامه برنامه ضمن تاکید بر رعایت حقوق گیرندگان خدمت، انواع ارباب رجوع ها را دسته بندی کرده و نحوه برخورد صحیح و روش رویارویی با انواع بیماران با روحیات مختلف را به تفصیل تشریح نمود. ایشان عوامل موفقیت سازمان  رااینگونه برشمرد: نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع  خارج ار سیستم و برخورد مناسب با همکاران داخل سیستم.

در پایان نیز به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفت. 

اورژانس

کلاس تکریم رجوع

کلاس تکریم رجوع

 

رادیولوژی

کلاس تکریم رجوع

کلاس تکریم رجوع

 

آزمایشگاه

کلاس تکریم رجوع

کلاس تکریم رجوع

کلاس تکریم رجوع

 

اتاق عمل

کلاس تکریم رجوع

 

بخش داخلی - جراحی

کلاس تکریم رجوع

کلاس تکریم رجوع

 

 

بخش  CCU

کلاس تکریم رجوع

کلاس تکریم رجوع

۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۱۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید