سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۳۶
 

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی سواد مجازی در ستاد سازمان

به همت واحد بسیج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در آخرین روزهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کارگاه آموزشی سواد مجازی با حضور دکتر روح الله مومن نسب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ این کارگاه آموزشی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا سازمان و کارکنان ستادی با هدف بررسی سلامت روانی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی ، مضرات استفاده بیش از حد تلفن همراه و دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب های فضای مجازی برگزار شد.

دکتر روح الله مومن نسب به بررسی مضرات استفاده بیش از حد به تلفن همراه و اینترنت، علل های مختلف اعتیاد به فضای مجازی ، جنبه‌های مثبت و منفی استفاده از اینترنت ، اثرات فراکنس های موجود بر جسم انسان و ... پرداخت.

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  در پایان این کارگاه آموزشی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سایبری و استفاده نوجوانان و جوان از اینترنت گفت: امروزه زندگی علمی در جهان بدون اینترنت، امکان پذیر نیست، نوجوانان و جوانان نیز به گوشی‌های هوشمند وابسته شده‌اند، باید در این زمینه کار فرهنگی و آموزشی انجام شود.

وی بیان کرد: امروزه مهمترین دغدغه های مردم و خانواده ها و متخصصان استفاده نادرست و آثار مخرب وسایل ارتباط جمعی بر روح و روان و شخصیت افراد است.

مدیرعامل سازمان با تاکید بر فرصت‌ها و تهدیدها در حوزه‌ی فضای مجازی افزود: باید خطر کنونی فضای مجازی یا اینترنت که همگان را تهدید می کند، جدی بگیریم و هر یک از نهادها و ارگان وظایف مهمی در اطلاع رسانی دارند.

دکتر سید علی جزایری فرمانده حوزه بسیج سازمان در ادامه این کارگاه ضمن گرامیداشت شهدای  حادثه تروریستی اهواز گفت :  این حادثه نشانگر هجمه کور و رذیلانه جنایتکارانی است که اقتدار و امنیت ایران اسلامی را هدف گرفته‌اند.

وی افزود: حمله‌ای مسلحانه انجام شده نشان از اقدام ناجوانمردانه دشمن داشت و باید همه اقشار جامعه هوشیار پیرو خط ولایت و مقام معظم رهبری باشند.

در پایان محمد قاضی نژادیان فرمانده پایگاه بسیج اباصالح المهدی سازمان گزارشی از اردو جهادی ارائه داد و از همکاری مدیرعامل و همکاران فعال در این اردوها تقدیر کرد.

کارگاه سواد مجازی 4
کارگاه سواد مجازی 6
کارگاه سواد مجازی 5
 
کارگاه سواد مجازی 3
کارگاه سواد مجازی 2
کارگاه سواد مجازی 1
۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۶۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید