سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۰۵

اخبار

مراسم جز خوانی قرآن کریم بمناسبت ماه رمضان درنمازخانه بیمارستان برگزار گردید

بمناسبت ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن مراسم جزخوانی قرآن مجید در نمازخانه بیمارستان امام خمینی (ره ) صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، همزمان با شروع ماه رمضان، ماه میهمانی خدا ، ماه خودسازی و عبودیت و ماه بهار قرآن، مراسم تلاوت قرآن کریم ( جزء خوانی و روخوانی) بعد از نماز جماعت ظهر و عصر  با حضور کارکنان در محل نمازخانه، در فضایی قرآنی و معنوی برگزار گردید. همچنین بعد از مراسم جز خوانی قرآن کریم، علاقه‌مندان در جلسه تفسیر قرآن کریم می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسنی امام جماعت بیمارستان به روایتی از امام هشتم پرداخت و گفت: امام رضا (علیه‌السلام) فرموده است نیکی‌ها در ماه رمضان پذیرفته و بدی‌ها در آن آمرزیده است، کسى که در ماه رمضان آیه‌ای از کتاب خداوند بخواند همانند کسى است که در ماه‌های دیگر قرآن را ختم کرده است.

وی ادامه داد: و کسى که در این ماه درروی برادر ایمانى خود بخندد و او را خوشحال کند در روز قیامت او را دیدار نکند جز آنکه در روى او بخندد و او را خوشحال کند و به بهشت مژده‌اش دهد و کسى که در این ماه به مؤمنى کمک می‌کند، خداى تعالى در هنگام عبور بر صراط کمکش کند در آن روزى که گام‌ها بلغزد و کسى که خشمش را در این ماه نگه دارد خداوند خشمش را در روز قیامت از او بازدارد.

جزخوانی-رمضان97

جزخوانی-رمضان97

جزخوانی-رمضان97 جزخوانی-رمضان97

 

۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰
تعداد بازدید : ۲,۸۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید