سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۱
 

اخبار

کاروان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان در مناطق محروم شهرستان لالی

اردوی جهادی - درمانی شهید حججی بهداشت و درمان این بار در منطقه محروم حتی از توابع شهرستان لالی ارائه خدمات داد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، در آستانه فرارسیدن سالروز سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر،  کاروان‌ سلامت با بوی عشق و ایثار و مزین به نام گروه‌ جهادی – درمانی شهید حججی با حضور در منطقه محروم بخش حتی از توابع شهرستان لالی  به فعالیت‌های درمانی پرداخت.

دکتر فولادی رئیس بهداشت و درمان اظهار داشت: خداوند را شاکریم که بار دیگر توفیق خدمت به مردم محروم را نصیبمان کرد و به شکرانه این توفیق و با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانى به مناطق محروم منطقه با همکارى پزشکان متخصص و پرستاران متعهد و دلسوز، اردوی جهادی پزشکی را در سطح روستاهای شهرستان لالی برگزار کنیم.

اردوى جهادى پزشکی شهید حججی که با همکاری و حماینهای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار گردید، متشکل از پزشک متخصص قلب و عروق، متخصص چشم، متخصص داخلی، متخصص اطفال، متخصص کلیه و مجاری ادراری و کارشناسان مامایی، تغذیه و بهداشت روان، و همچنین استقرار یک دستگاه آمبولانس همراه با کادر پیراپزشکی در جهت درمان و اعزام بیماران به مراکز درمانی صورت گرفت.

دکتر فولادی ادامه داد: در این اردوی جهادی - درمانی توانستیم بیش از 300 بیمار را معاینه و به آنها خدمات و توصیه های بهداشتی و درمانی  را ارائه دهیم و با توجه به تشخیص متخصصین محترم بیمارانی را نیز جهت درمان تکمیلی به پلی کلینیک تخصصی نفت مسجدسلیمان اعزام نماییم.

 

اردوی حتی  

   

 

 

 

  

   

   

 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۶۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید