سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۰

اخبار

تقدیر از قشر زحمت کش خدمات ستاد در جشن میلاد منجی عالم بشریت

به مناسبت روز جهانی کارگر و در پیش بودن نیمه شعبان، مراسم جشنی با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران و روسا و پرسنل ستادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این مجموعه ضمن تبریک روز کارگر و اعیاد شعبانیه گفت: تقارن این عید بزرگ که در برخی از روایات بعد از شب قدر بسیار پر فضیلت است فرصتی برای آماده سازی و استقبال از ماه مبارک رمضان است.

وی افزود : در سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی به وضع معیشتی مردم بخصوص قشر زحمت کش کارگر توجه ویژه ای شده و در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاسی از این خط و مش اهمیت کار نیروهای خدماتی را بسیار ارج می نهیم.

مدیرعامل سازمان اظهار داشت : دست تک تک شما عزیزان را به واسطه ی تلاش و کوشش قابل تقدیرتان می فشارم و امیدوارم در ادامه ی مسیر خود، همچون گذشته گام های موفق بردارید.

دکتر سمیع با اشاره به گرامیداشت روز معلم ادامه داد : 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری فرصتی است تا از معلمانی که با خلوص نیت برای آموزش فرزندان این مرز و بوم تلاش میکنند تقدیر کرد.

در ادامه امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان با تبریک به مناسبت روز جهانی کار و کارگر  و تقارن آن با نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) بیان داشت : هدف همه ما ایجاد فضایی مناسب برای بهبود وضع معیشتی کارکنان است و خوشبختانه تلاش های خوبی هم در سطح شرکت ملی نفت انجام شده است ،  توجه به سرمایه انسانی صنعت نفت و  بهبود شرایط شغلی و معیشتی کارکنان در این صنعت، از تاکیدات ویژه وزیر نفت و در دستور کار معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت است.  

مدیر منابع انسانی تاکید کرد: خبرهای خوبی برای کارکنان ارکان ثالث و قرارداد موقت صنعت نفت در راه است و بخشی از مشکلات معیشتی این همکاران به‌زودی حل می‌شود.گفتنی است در این جشن ضمن اهدا هدایا به کارکنان خدماتی ، مراسم های متنوعی از جمله نمایش های هنری و گروه موسیقی اجرا شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۹۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید