سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸

اخبار

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد

بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراسمی دربیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، باحضور مدعوین، مسئولین وکارکنان بیمارستان درسالن کنفرانس برگزارشد.

دراین مراسم پس ازتلاوت آیاتی ازکلام الله مجید واجرای سرود ملی رئیس بهداشت و درمان ضمن خیرمقدم به مدعوین با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم گفت: مردم این کشور در دفاع مقدس از محرم و عاشورا درس گرفتند و خانواده معظم شهدا فرزندان خود را به تاسی از عاشورا به جبهه های حق علیه باطل فرستادند.

دکتر فولادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای مدافع حرم، شهید حججی را فخر شهدای حرم نامیدند.

در ادامه سرهنگ رحیمی حسینی فرماندهی مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان بزرگداشت هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای بیان رشادتهای رزمندگان و حقایق جنگ تحمیلی دانست وی افزود در 8سال دفاع مقدس 34 کشور دنیا رژیم بعث عراق را پشتیبانی و حمایت می کردند در حالیکه ما به تنهایی توانستیم در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

وی افزود بازگو کردن ابعاد مختلف جنگ برای این است که به جوانان نشان دهیم در دفاع مقدس چگونه توانستیم با آن همه سختی و مشکلات موفق شویم.

در پایان نیز به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خانواده محترم شهدا ، جانبازان و ایثارگران بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان تجلیل شد.

دفاع مقدس96

دفاع مقدس96

دفاع مقدس96

دفاع مقدس96

 دفاع مقدس96

دفاع مقدس96

دفاع مقدس96

دفاع مقدس96

 دفاع مقدس96

دفاع مقدس96

دفاع مقدس96  

۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۰
تعداد بازدید : ۹۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید