سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۵

اخبار

بازدید سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان و همراهان از بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان

سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان به همراه رئیس سلامت خانواده سازمان و رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان حضور و از قسمتهای مختلف این مرکز درمانی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان ، تیم مدیریتی ستاد در ابتدا با حضور  در دفتر رئیس بهداشت و درمان این مرکز  و با حضور علی اکبر ناصری رئیس خدمات پشتیبانی و آمنه فتحعلی پور رئیس روابط عمومی تشکیل جلسه دادند، دکتر عزیزی دوست ضمن خوشامدگویی گزارشی از اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی را ارائه کرد.

مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان، دکتر کوروش هاشمی اصل رئیس سلامت خانواده سازمان، مهندس علیرضا فارسیان رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات به همراه جمعی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از بخشها، واحدها و درمانگاه های تابعه بازدید بعمل آوردند.در این بازدید مهندس تیرگر با بیماران و مراجعان دیدار و گفتگو کرده و از روند خدمات درمانی ارائه شده مطلع شد.

در ادامه تیم مدیریتی ستاد با تیم سلامت خانواده  این مرکز درمانی بحث و گفتگو داشته  و ضمن بررسی سامانه  نرم افزار سینا، جهت رفع مشکلات سامانه و ارتقاء خدمات سلامت به جمعیت تحت پوشش تبادل نظر کردند.

تیرگر

تیرگر
تیرگر
تیرگر
تیرگر
تیرگر

تیرگر

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۳۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید