سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰

اخبار

برگزاری جلسه آموزشی تکریم ارباب رجوع در بیمارستان امام خمینی(ره) نفت مسجدسلیمان

جلسه آموزشی تکریم ارباب رجوع، توسط رئیس روابط عمومی در بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، در ادامه برگزاری جلسات آموزشی تکریم ارباب رجوع، باری دیگر آمنه فتحعلی پور رئیس روابط عمومی این مرکز درمانی مباحثی در خصوص تکریم ارباب رجوع در بخش ها و واحدهای مختلف درمانی ارائه داد.

فتحعلی پور در ابتدا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مباحث مهمی است که امروزه در ادارات و سازمان ها مطرح می باشد. این موضوع از آموزه های مهم دینی ما بوده و در قرآن مجید در سوره اسراء و فرمان خداوند به پیامبر اکرم(ص) مبنی بر سخن گفتن با بندگان به نیکوترین وجه بر آن دستور داده شده است.

وی همچنین به نمونه هایی از رفتار تکریم آمیز نخستین پیشوای شیعیان حضرت علی (ع) نسبت به همنوعان خود اشاره کرد و گفت: حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات مطلوب و صادقانه به ارباب رجوع وتکریم ایشان، پاسخگویی مناسب و سریع به امور مراجعین، برخورد صحیح همکاران با مراجعه کنندگان، همیشه و در همه حال برای همه ی کارکنان ضروری بوده و از این طریق می توانیم موجب افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مراجعین به این مرکز درمانی باشیم.

رئیس روابط عمومی ضمن آموزش تکریم ارباب رجوع، بر هماهنگی و همکاری کلیه بخش ها و واحدهای بیمارستان در اجرای برنامه های تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

در پایان، حاضرین در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص راهکارها و اقدامات لازم جهت بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین پرداختند.


تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع
تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع
تکریم ارباب رجوع
تکریم ارباب رجوع
تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع

۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۸
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۳۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید