سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹

اخبار

مراسم تجدید میثاق با سردار سلیمانی در بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان

همزمان با هفته بسیج، آیین گباران تمثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، با حضور مسئولین و کارکنان این مرکز درمانی برگزار گردید.

همزمان با هفته بسیج، آیین گباران تمثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، با حضور مسئولین و کارکنان این مرکز درمانی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان، در بزرگداشت هفته بسیج، مراسم معنوی ادای احترام و گلباران تمثال سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در بهداشت ودرمان نفت برگزار شد.

در این مراسم که رئیس بهداشت ودرمان و جمعی از مسئولین وپرسنل این مرکز حضور داشتند، فرماندهی محترم  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان، فرماندهی محترم بسیج ادارات شهرستان مسجدسلیمان و هیئت همراه از میهمانان برنامه بودند.

جناب سرهنگ پاسدار محمودی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن دیدار با کارکنان این مرکز درمانی و تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت:

بسیج شجره ی طیبه ای است که پیش از آغاز جنگ تحمیلی در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل ایجاد شد و در دوران دفاع مقدس به صورت نظامی و پس از آغاز ظفرمندی های فراوان ، رویش های دیگر بسیج را شاهد بودیم. بسیج بزرگترین مجموعه مردم نهاد دنیاست و مکتبی بودن یکی از ویژگی های شاخص بسیج است که در سایر ارتش های دنیا نیست.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت های بسیار خوب و متعهدانه کادر درمان از زمان شیوع کرونا تا کنون، گفت: مدافعان سلامت از همان ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا ، برای حفظ سلامتی مردم وارد صحنه شدند و این ایثار ، مجاهدت و  از خودگذشتگی آنها نمونه بارز بسیجی بودن است.

در ادامه خانم دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی به حاضرین، هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفت و با اهدا لوح، از جناب سرهنگ محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، تقدیر به عمل آورد.

آمنه فتحعلی پور، فرمانده بسیج خواهران صنعت نفت مسجدسلیمان و مسئول جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و بزرگداشت یاد وخاطره ی شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، مدافعین حرم، مدافعین سلامت و به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد.

در این مراسم معنوی و روح بخش، جناب سرهنگ محمودی و سایر حضار جهت تجدید پیمان با آرمانهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، ضمن قرائت فاتحه و صلوات به روح پاک شهدای گرانقدر علی الخصوص سردار سلیمانی  شاخه گلهایی نثار روان پاک این شهید والامقام  کردند.

لازم به ذکر است: در حاشیه این دیدار و به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، از فرماندهان بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد.

تجدیدپیمان

تجدیدپیمان

تجدیدپیمان
تجدیدپیمان

تجدیدپیمان

تجدیدپیمان

تجدیدپیمان

تجدیدپیمان
تجدیدپیمان

۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۶
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۳۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید